090807 -Du vet ju vad pojkar, pojkar vill ha..

Idag lyckades jag lura solen. Iallafall för en liten stund. Jag brände mig på magen.
Jag gillar inte solen så värst mycket just nu.
Annars har jag faktiskt gjort något idag. Helt otroligt.
Jag har åkt på apoteket för att hämta ut p-piller(om nu någon skulle vilja veta det..), jag har vart på konsum och nu på kvällskvisten har jag kollat på Hannibal Rising med Äna banäna. Min andra Anna tillkom även hon efter en stund.
Det var mysigt.
Imorgon blir det också mysigt, för då ska nämligen Angelica sova hos mig. Med Angelica går det inte att ha tråkigt, så det blir nog en kanonkväll. Eventuellt ska Annorna också deltaga. Det blir, om möjligt, ännu mysigare.

Igår var jag fruktansvärt duktigt och städade mitt rum. Jag fick nästan en chock själv när jag vaknade imorse och inte behövde hoppa över klädhögar för att ta mig ut ur rummet.
Fantastiskt.

Jag funderar starkt på att lägga mig lite tidigare ikväll än vad jag gjort de senaste tre nätterna. Alltså helst innan klockan tre. Får se hur det blir med den saken.
Men det skulle vara bra. Med tanke på att jag faktiskt ska jobba imorgon.
TRE hela timmar. Känns hårt.

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: Jag saknar dej med min fis. Verkligen hur mycket som helst.

& ja, kanske jag har lite å berätta ;) <3

2009-08-08 @ 14:20:26
URL: http://idahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0