090423 -You're gonna go far, kid.

Örjan bjöd på bullar idag, och som vi har längtat! Han är utan tvekan den bästa läraren jag vet just nu. Och jag är ganska övertygad om att resten av klassen håller med på den punkten. Örjan. <3
Nu är jag äntligen klar med matte A! Kanske var det bullarna som gjorde det, kanske var det något annat, men klar är jag! Bara provet kvar, sen är jag ledig varje torsdag eftermiddag fram till sommaren. Inte helt fel om ni frågar mig.
En sak som fachinerar mig är hur otroligt korkade en del människor kan vara, det är helt unbelivable! Det är inte många smarta tongångar som hörs varken i klassrummet eller i korridoren. Men det är mest bara bra, för jag känner mig ofta så väldigt smart nu för tiden. En ordentlig push för det mentala självförtroendet. Det har jag alla korkade människor att tacka för, så tack.
Jag som alltid har tyckt att jag vart så jävla korkad hela tiden, jag tar tillbaka det nu. Förlåt migsjälv. Verkligen förlåt!
Du är smart Emelie, du är ju faktiskt riktigt jävla smart!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Du är smart bruden! :D

2009-04-23 @ 21:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0