När jag faller, orkar du för två?

Ååååh jag är så kär, i musiken. I kent, i Jocke Berg som sjunger så fantastiskt.
Att lyssna på kent är som balsam för själen, lenande & mjukgörande. Jag blir så lugn, så glad & så kär!
Och bara för att kent är världens bästa band & sååå underbart, så har jag förbeställt "kent-boxen" som kommer den 26 oktober! Den innehåller alla skivor dom någonsin gjort, en massa demos, gamla låtar från "havsänglar" & "Jones & giftet"- tiden, en bok med intervjuer & bilder.  Bara 399 pengar! Jag är helt paralyserad, och jag kan inte vänta! Jag vill att den ska dimpa ner i min brevlåda nununununu, så jag kan lyssna på ännu mera kent & bli ännu mera glad.

Idag har vi lekt modeller på skolan, det var skoj. :)
Och jag blev lyckligast i världen idag när jag var på stan, för jeanstightsen fanns igen på bik bok, och jag köpte dom! Och jag köpte ett linne, underkläder, nagellack & jeans. Det var dom födelsedags pengarna det. Haha. Fast jag hade 450 kvar, men min kära mama var så snäll & tvingade mig att ge en hundring till henne för hyran. Så nu kan jag inte köpa världens snyggaste plattång som jag så gärna vill ha. Måste tjata på henne att jag vill ha min peng tillbaka, för en knallrosa plattång för 400 pengar bara måste jag ha! Det förstår väll varenda unge. 
Imorgon åker jag heeeeem! Det ska bli så skönt. Fast först måste jag gå på stan & köpa en present åt älskade lilla lillasyster som fyller hela 6 år på lördag, men vad köper man åt en 6åring? 

Kommentarer
Postat av: linn fra

då får du en lika plattång som jag har :D

2008-10-01 @ 18:33:52
URL: http://linnjonasson.blog.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0