Måndag, igen.

Ja, då sitter man här igen.
I den här jävla stan, den här jävla källaren, i det här jävla rummet. Ursäkta ordvalen, men det är så jag känner det. Jag vill bara åka hem. Men jag ska inte, för jag ska klara det den här gången. Jag håller på att utbilda mig till frisör, och det är ju vad jag verkligen vill! Jag har ju kämpat så otroligt hårt för att nå dit, så nu kan & ska jag klara det. JAG SKA!
Men ni måste hjälpa mig, för det är ensamheten som får mig att känna såhär. Umgås med mig, prata med mig, ring till mig.. Vad som helst. Bara jag slipper ensamheten, för den gör mig galen & jag får panik!
Men nu hoppas jag, och jag hoppas som bara den att Tomas får något av jobben han har sökt här. För då flyttar han upp, och jag slipper paniken & saknaden.


Godnatt.

Kommentarer
Postat av: sophia

du kommer klara det sötis<3

2008-09-23 @ 15:23:30
URL: http://telenius.blogg.se/
Postat av: linn

you can do it! speciellt om du är så envis som du verkar vara :)

2008-09-25 @ 11:18:54
URL: http://linnjonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0