Idol, men inget Grey's.

Sören var nyss hit och drog in en TV kabel åt mig, till en början blev jag överlycklig. Men när kanalsökningen var gjord så var jag inte lika lycklig.. Jag får in 1an, 2an & 4an..
Jag kollar inte ens på dom kanalerna, förutom Idol på 4an då. Men annars kollar jag enbart på 3an & 5an. Så det var ju inte så lyckat iaf. Speciellt inte eftersom att Grey's anatomy, desperate housewifes, ugly betty & gossip girl börjar snart. Hur ska jag överleva utan att kolla på det? Jag tror inte jag kommer klara det.
Jag dör.

Men som tur är har Anna 5an, så jag får helt enkelt cykla till henne VARJE kväll, bara för att kolla på mina favorit program. Hoppas hon inte misstycker. Min kropp kommer iaf inte att misstycka, eftersom det är uppförsbacke hela vägen. Mina lår & min rumpa behöver det, och ska jag gå ner dom där 10 kilorna jag lagt på mig så är det nog välbehövligt. Även att jag och Anna har funderat på att börja gymma, anna har ett gym i sin källare, är ju en bra bit på vägen till att bli slank & vacker.

Kommentarer
Postat av: Jenny A ;)

Du om någon behöver väl inte gå ner 10 kilo! jag skulle va glad om jag va lika smal som du :) men det är ju jag de ^^,

2008-09-27 @ 15:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0