Huvudvärk & datanördande.

Vaknade ur världens värsta mardröm (?) kl kvart över 4 i morse, tände lampan och det tog en stund innan jag somnade om igen. Vaknade igen vid 5 efter att ha drömt ännu en förskräcklig mardröm och som vanligt var grannjäveln ner & bankade på min andra grannes dörr, bara för att fråga henne om hon är vaken och vill ha gröt. Samma visa vareviga morgon. Jaja annyway, jag somnade om och vaknade vid sju. Huvudet bankade & illamåeendet stod mig upp i halsen, men jag försökte ta mig upp ändå, men icke. Det tog emot så fruktansvärt mycket, så jag stupade rätt ner i kudden & somnade om i en halv timme. Vaknade upp igen och pratade med min kära mama, som naturligtvis inte trodde mig. Så jag slängde iväg ett sms till maggan & berättade att min mama inte ville sjukanmäla mig, och snäll som Maggan är så sjukanmälde hon mig. Tack!
Men sen kunde jag inte sova nått mer, så jag ringde och väckte Tomas. Det uppskattade han inte, så jag fick underhålla mig med en film istället, närmare bestämt Linas kvällsbok. Haha jag älskar den, är det någon mer än jag som hoppas på att Linas kvällsbok 2 , också ska filmatiseras?
Efter filmen gick jag upp & gjorde några mackor. Jag fick i mig dom, men nu känns det som att dom ska komma upp igen närsomhelst. Uuuää.
Sen har jag bara halv legat i sängen med datorn i knäet & läst en massa bloggar.

Nästa vecka har vi APU vecka, det blir nog skoj!
Vi ska på studiebesök på måndan, och på tisdan tror jag vi skulle ha "egen hårvård" i salongen, så jag tänkte passa på att få min rishög till hår färgat. Är så fruktansvärt le på min hårfärg, jag tror jag måste ha mörkt hår för att vara nöjd med det. Så mörkt får det bli!  Någon i klassen som känner sig sugen på att hjälpa mig med det? :)
Torsdag & Fredag ska vi ha praktik, så jag åker hem med 12.20 bussen på onsdag, det ska bli så skööönt! :)


Nu ska jag ta & kolla på Fucking Åmål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0