Beslutsångest.

Nu har Tomas åkt hem igen, och det är så fruktansvärt tråkigt utan honom. Jag hatar att vara ensam, får liksom panik. Och det blir ju inte bättre av att man bor i en mörk källare. Näfy.
När man som mest behöver någon att prata & umgås med, då är det ingen som har tid.
Typiskt, eller hur?

Haha nu har jag fått en idé igen, och den här gången är min idé att färga håret brunt. Igen. Det är så typiskt mig, så fort sommaren är över så vill jag färga håret mörkt. Kanske är det för att hösten och vintern är så deprimerande mörkt.
Men jag vet inte än. Måste tänka lite på det, kanske kan någon hjälpa mig att bestämma mig? Blondin eller brunett, tha big fråga. Hur ska jag göra?

Tänkte jag skulle ta & diska nu, kanske. Måste packa upp med, och städa. Huuuuua va mycke å göra. Men jag orkar inte.

Imorgon blir det middag med tjejerna, det blir nog trevligt. :)

Och snart är det fredag igen, dagarna bara flyger fram. Men det gör inget. Veckorna kan få gå hur fort dom vill. Men helgerna vill jag ska vara sega & långa. Men det blir aldrig som jag vill. Aldrig. Men det är iallafall snart fredag & då ska jag till min älskade lilla pappa. Då blir det fin middag, tårta & paket. Hoppas jag :)

Nu ska jag ta och göra något vettigt av mitt liv.


Tjo.

Kommentarer
Postat av: Linda

Gör inte som mig, du kommer bara att ångra dig. Stay blonde. :)

2008-09-19 @ 12:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0