Ännu en söndag.

Ja, helgen är slut ännu en gång & jag sitter i mitt lilla rum & har noll att göra. Eller ja, jag ska nog sova snart när jag tänker efter. Börjar bli lite sent.
Idag har det inte hänt så värst mycket. Har mest myst med min älskling. Fast en sak som hände idag var väl ganska kul, inte för mig, men för andra är det nog kul. Haha.
Det började med att Tomas mamma ringde och ville att vi skulle komma hem till dom, då kläckte Tomas ur sig att VI, han & jag, hade något att berätta fast det isjälvaverket bara var han som hade något att berätta. Nämligen att han fått ett jobb i stan & att han ska flytta hit nästa söndag. Så när vi träffade Lena så frågade hon vad det var VI skulle berätta, och om hon behövde sätta sig eller eventuellt lägga sig ner. Tomas sa att hon nog lika gärna kunde stå, sen berättade han det där med jobbet & dom pratar vidare om det. Men efter ett tag utbrister hon: "Jag trodde att jag & Conny skulle bli farmor & farfar när du sa att NI hade något att berätta!" Sen verkade hon nästan lite besviken över att det inte var så. Haha, vad säger man?
Men inte var det slut där inte, för när jag & Tomas gick in på centrum för att köpa oss lite mat, så frågar han som jobbar där om jag är på tjocken! :o Vad är det med folk idag? Ser jag gravid ut eller vad är det?
Jag kan iallafall meddela att sånt är INTE fallet! Här blir det minnsan inga ungar gjorda förrns skolan är avklarad. 
 
Imorgon ska vi på studiebesök & det betyder en & en halv timmes sovmorgon. Det tackar vi inte nej till.

Godnatt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0