You are my light in the dark.

Haha sitter här och lyssnar på basshunters nya låt, "angel in the night", precis lika bra dålig som alla andra låtar han har gjort. Men man blir glad & så jävla partysugen av den, så me like!
På fredag blir det party, och nu är jag verkligen sugen! Jag, Äna, Angelica, Carro, Tomas & Sune ska äta hemma hos mig, men det blir en ganska sen middag eftersom vi inte kommer hem förrns 7. Fast som sagt, sena middagar är fina middagar. Tror nog det blir en del alkoholförtäring, det är inte mig emot. Förfest på rälsbussen!
Just nu försöker jag tänka ut en massa bra party låtar, för en party skiva måste man ju bara ha. Jag och Äna gör en ny varje gång vi ska parta, det finns en risk att vi har några stycken med andra ord. Men självklart måste vi ju ha en ny även denna gång, några förslag på låtar? Tänk lite nu folk & ge mig tips.
Jag har redan:
Darin feat. Kat DeLuna - Breathing your love, Kat DeLuna- Run the show, Britney Spears - Womanizer, Britney Spears - Break the ice, Special D - Come whit me, Lady GaGa - Just dance & ofc Basshunter - Angel in the night. Så tipsa mig inte om dom helst. 
Jag tycker fortfarande att ni är dåliga på att kommentera, är jag så tråkig så det inte finns något att kommentera? Haha, det kan nog vara så om jag tänker till lite, liksom hur kul är jag på en skala? Hela jag är ju som en levande tragedi. 

Nu är jag hungrig, så det är nog dags att laga mat nu. Korv & stuvademakaroner, lyxmat. 








 

Kommentarer
Postat av: fanny

rio-shine on!

2008-10-23 @ 09:00:41
URL: http://fannyannamariaeriksson.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0