Tell them it's me that make you sad, tell them the fairytale gone bad.

Om exakt 55 min är det en ny dag, nämligen fredag. Det betyder att jag får åka hem, och åka hem ärlikamed en glad Emelie. Att det är lov nästa vecka gör ju inte saken sämmre. För det betyder ju att jag får vara hemma med mami i måånga dagar, fast största anledningen till att jag stannar hemma nästan hela veckan är att jag vill se desperate housewifes & grey's, men det behöver inte mamma veta. Hon kan gärna få tro att jag är hemma för hennes skull. Haha.
Imorgon ska vi vara i salongen, hoppas jag slipper rulla permanent då. Man får ju bara kramp i fingrarna av det, och så blir det ändå inte bra. Då är det inte roligt.

Nu ska jag försöka sova så jag orkar ta mig upp imorgon.

Ses vi i dimman imorgon kväll måntro?

Nattinatti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0