Ost är gott.

Hej jag har dålig fantasi när det gäller rubriker. Så Mikael fick rycka in med den, Mikael är förövrigt en väldigt bra människa. Jag tycker om honom, och han tycker om mig. Oftast, haha. Han är min vän & vi har kul när vi leker. Han är bra och jag tänker banne mig inte dela av mig om någon trodde det! Och Mikael, bara så att du vet så ska du boka in mig för lekstund nästa vecka, för då är jag hemma, och du med hoppas jag? Annars kommer jag bli väldigt ledsen in my öga.

Den här dagen har nästan tagit död på mig. Det började med att jag var väääldigt trött, alltså sådär trött så man verkligen inte vill kliva upp ur sängen. Men jag sov ju på en madrass på golvet, så jag behövde ju inte kliva upp ur sängen. (Hahaha vad rolig jag är. )
Så, jag klev upp från min madrass. Sen åt jag en macka & sminkade mig. Som varje dag så gick jag till skolan 07.55, och ja, det tar typ en halvtimme för mig att gå från Frösön in till John Bauer. Jag är inte långsam, inte alls. Men även fast jag tydligen går väldigt långsamt så lyckas jag ändå alltid bli riktigt anfådd & snorig, idag var inget undantag.
Väl på skolan så får jag veta att vi ska vara i salongen, så hela klassen knatade iväg dit. Jag fick börja med att klippa en helform med  horisontalaindelningar, fast på en klippdel då. Inte lika kul som att klippa hela dockan. Men jaja, jag blev så fruktansvärt förbannad innan jag var klar. Det blir ju en gradering hur man än gör! Irriterande. (Men jag tror stenhårt på att det beror på att mina fingrar är korta, tjocka och snea.)
Klar blev jag iallafall, och sen blev det till att rulla permanent. Jag tog i så jag fick sendrag i fingret. Det säger väll allt? Haha. Nä men ärligt, jag tyckte inte det gick så värst bra. Blev ju slappt och eländigt, men Mia kollade och sa att det var bra. Hon sa tillochmed "du har rullat permanent förut va?"
Nej sa jag, och då sa hon att det var väldigt bra för att vara första gången. Då kände jag mig nästan som en lyckad människa. Iallafall för en liten stund.
Idrott efter lunch, den första idrottslektionen för min del. Det var..Jobbigt. Aerobics, boxning & body balance. Pust & stön.
Sen var jag tvungen att gå hela vägen hem! Det är verkligen ett under att jag fortfarande lever.

Nu är jag hungrig, kul att jag har en gammal gurka i kylen. Bara för att jag är sugen på den så är den gammal. Just my luck!

Imorgon åker klassen till huddik på nån visning, men jag blir kvar i stor stan. Har för mycket att tänka på, för mycket att göra & noll ork, så det blir matte med entrepenörerna för min del.

Förresten så tycker jag att folk borde kommentera, liva upp min trista vardag med en fin kommentar så blir alla nöjda och glada! Haha, iallafall jag då.
Det är faktiskt över 10 personer varje dag som läser, så kommentera nu så jag får veta vilka ni är! :)




Kommentarer
Postat av: Mikaal

2008-10-20 @ 21:01:57
Postat av: mikal

Men åå! :) det är väl klart att jag ska ta mig tid åt dig under veckan! :D förresten. .så sa du faktiskt att meddelandet skulle vara hemligt.. tji på dig! :P me likey MLI!

2008-10-20 @ 21:04:35
Postat av: Linn fra

Kommenterar:) mae men jag vet inte vad jag ska skriva men jag läser iallafall.

2008-10-21 @ 18:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0