Måndagsångest.

Jag gillar inte måndagar. Det har vart ganska skoj med frisörteknik på morgonen, men idag hade vi teori, det var inte lika kul. Sen idrott på eftermiddagen, jag har inte vart med på en endaste lektion sen vi började. Det säger väll det mesta om vad jag tycker om idrott? Haha, nä men faktiskt så har jag vart sjuk nästan varje gång, och så även idag. Trodde att jag skulle svimma ett tag innan lunch, kände lite på min panna och konstaterade snabbt att jag nog har feber. Igen. Jag dör.

Praktiken i torsdags var kul, jag kollade mest på. Men jag fick läsa "höstmode" böckerna med, det ska vara kopparkopparkoppar & luggarluggarluggar, så nu vet alla hur man ska se ut i höst.
Jag fick även mitt fläckiga hår(egen hårvård på skolan..), färgat & mindre fläckigt. Men det blev mörkare, mycket mörkare. Nästan svart faktiskt. Men det är bara en toning så det ska väll släppa så småning om, fast mig gör det ingenting, för jag trivs mycket bättre i mörkt hår. Tycker även att det passar mig bättre. Vad tycker ni?
Mammi var snäll i onsdags & bjussade på halva plattången, jag gillar min mammi. Hon köpte även en ny bag åt mig, det är faktiskt lite skämmigt att ha en nalle puh bag.. Men nu har jag en grå, och det känns so much better!

Älskade, älskade Tomas har nu äntligen flyttat hit. Men det är inte riktigt så bra som vi hade tänkt oss att det skulle vara, för det är verkligen TRÅNGT att bo 2 st på 12 kvadrat. Det är saker precis överjävlaallt! Jag kan ju tillägga att sängen är 80cm bred, och vi är inte direkt små kompakta människor om man säger så.

Nu ska jag banne mig vila ett tag, kanske rent ut av sova en skvätt.
sova bort feberäcklet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0