Hela världen är så underbar när man är korkad, tom & glad.

Nu befinner jag mig hos min kära far, i världens trivsammaste by. I like it. Pappa höll det han lovade och bjussade på grillat älgkött. Ibland är han väldigt bra, min pappa.
Vi har även pratat mycket & haft skoj idag, lite pappa & dotter kvalitetstid sådär. Det var trevligt.
Pappa har även berättat för mig att han är jävligt förbannad på mix megapol, av den enkla anledningen att dom spelar "I kissed a girl" minst 40 gånger om dagen. Enligt honom då iallafall. Haha. Jag fattar inte varför han kan lyssna på det i NORGE, när vi som ligger nästan på gränsen till dalarna och bor i SVERIGE inte kan lyssna på det. Fruktansvärt orättvist!
Här får man minnsan nöja sig med P3, och jag klagar inte om någon tror det...

Imorgon ska vi begrava Zacko & Wilda, det kommer inte bli en kul dag. Jag saknar min bästaste bäste vän så otroligt mycket, och imorgon måste jag säga hejdå föralltid. Eller ja, till hans aska som ligger i en träurna. Men jag tror han kommer höra mig. Älskade, älskade hund. 

Jag gillar inte pappas tangentbord, så nu tänker jag inte skriva mera. Det blir bara fel hela tiden endå.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0