Tonight you look so pretty, yes you do.

Jag tror jag är lite kär i den här låten, hey there Delilah alltså. Ifall det var så att någon inte visste att jag lyssnade på den just nu.
Disken som låg i diskhon och skrek efter mig var nästan helt borta när jag tänkte ta reda på den. För min nya delakök granne hade diskat upp det. Jag blir nästan rörd, tack!
Men nu fick jag inget att göra istället. Och  varmt är det. Som tusan! Elementet är helt knäppt, antingen är det sådär fastnamedtungankallt eller så är det fåbrännblåsorpåhandflatanvarmt (typ som spisplattan på midsommar..).
Tror jag ska ta och kolla på en film, men vilken det vettetusan. Fast heartbreak hotel låter väldigt lockande må jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0