Snöstorm.

Nu är jag tillbaka in tha big city. Känns inte bra. Jag vill hem.
Men det har vart en lugn dag, salongen på morgononen & sen idrott. Det var inte direkt mycket till idrott heller, blev en promenad upp till skidstadion.
Det som var jobbigt idag var att kliva upp kl 5, inte så kul liksom. Och sen att åka buss i 3 timmar på det, utan att kunna sova. Men med lite bra musik (Ja, jag lyssnade på Johan Palm.) går det mesta.
På fredag åker jag till Borlänge och det ska bli så underbart roligt!
Vara med Fia, gå på fasters målarkurs & inhandla lite nya kläder & julklappar. Ska bli skönt att få det gjort.

Idag har jag tvättid, men fy så jobbigt att sortera tvätt! Borde nog ta tag i det nu..

Kommentarer
Postat av: A-K

va? johan palm?

va?

2008-11-24 @ 20:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0