Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din.

I love you ich liebe dich dich, Zlatan Ibrahimovic!
3:e guldbollen, vad säger man liksom?
-Jo, GRATTIS!
Nu har nog alla räknat ut vad jag har gjort ikväll. Och om någon nu skulle vara korkad och inte fatta, så har jag kollat på fotbollsgalan. Zlatan tog alla priser han var nominerad till, + guldbollen. Det gjorde min kväll.

Idag har jag mått illa iprincip hela dagen, och sett väldigt suddigt. Jag skippade idrotten och for hem istället, väl hemma stupade jag rätt ner i soffan. Där jag nu har befunnit mig största delen av dagen.
Men gud en sån tur jag hade, doktor Anna kom och hälsade på mig.
Vad säger hon då?
Jo, "fryser du?", "har du huvudvärk?" och  "kittlar det i fingrarna?"
Jag svarade ja på allt och Anna konstaterar att jag har migrän.
Grattis till mig. Pappas jävla gener..
Huvudet dunkar & spränger fortfarande, så skola imorgon känns ofantligt långt borta.
Du får stå på egna ben imorgon, Jenny. Haha.

Jag är fortfarande väldigt kär i Johan Palm. Och Robin E, tror ni jag var nå ledsen i fredags kankse?
Hmm.. Men deras duett var GUDOMLIG! Säger ni nått annat så får ni spö.

Jag mår illa. Blääää.
Grattis till mig för att jag uppdaterar så väldigt ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0