Back in town.

Nu är jag i stor stan igen. Jag har flyttat till det andra rummet nu, eller vi egentligen. Fast det var ju nästan bara jag som bärde grejer. Och packade in kläder. Och staplade upp filmer. Och slängde skräp. Och hängde upp gardiner. Vad gjorde Tomas då? Jo, han satt vid datorn och spelade diablo! Hjälpsamast in the världen.
Vad ska man med killar till egentligen? Dom gör ju aldrig det dom ska, och inte kan dom göra två saker samtidigt heller. Bara en massa problem, och som Linn sa: Man blir tjock av dom! Jag säger bara 13kg på 1½ år.. Tror jag ska sluta vara kär, kanske blir jag smal då?
Fast jag har hittat en ny kärlek, nämligen Johan Palm! Jag drömde att jag var tillsammans med honom, och när jag vaknade så var jag helt kär. Så nu har jag hittat ett nytt intresse -kolla på Johan klipp på youtube! Lovelovelove. Men han borde klippa sig lite, eller mycket. Jag skulle gärna göra det åt honom..
Fast å andra sidan så är jag lite smygkär i Robin E med. Och i Lars. Och i Kevin. Och hade jag vart kille, eller lesbisk så hade jag vart kär i Alice med.
Gud vilken nörd jag är!
Nu ska jag försöka slita bort Tomas från datorn och tvinga med han på lillänge. För uppenbarligen så finns ansiktskrämen som jag använder ingenstans i hela jävla stan, förutom på coop forum. Så coop, here I come!



That was when I ruled the world.

Kommentarer
Postat av: linn

ja jag menar det. bara sen vi började skolan och jag bor lite mer hos emil har jag gått upp tre kilo. på typ 7 veckor. jävlajävla pojkar! man kan inte leva med dom, men inte utan dom heller !

2008-11-01 @ 12:06:17
URL: http://linnjonasson.blogg.se/
Postat av: nollan ;)

Sluta!

johan palm är till för att Hatas!

usch usch usch!

2008-11-02 @ 11:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0