Måndag, och 9 dagar kvar till julafton.

Det är helt galet, 9 dagar liksom. En hel vecka och två dagar.
Jag känner mig lite efter i utvecklingen just nu, fast inte lika mycket som en viss mattias. Haha.

Helgen spenderade jag i vackra lilla lillhärdal, med älskade lilla pappsen. Lilla pappsen som har börjat planera sitt 50års kalas, det känns också lite galet. Jag tyckte nyss han fyllde 40.
Men vad jag än tycker så fyller han 50, den 3 februari blir han gubbe.
Älskade lilla pappa.
Men vad gjorde jag i helgen då?
Jo, jag städade och julpyntade mitt enorma rum på typ 7 kvadrat.
Jag skrev färdigt god hälsa rapporten.
Jag träffade pappas gammelmoster, som pratar gammel "haddörska". Kan ju tillägga att jag blev lite smått hjärntvättad där ett tag. Det är väldigt vad dialekter kan smitta av sig..
Jag skrattade nästan ihjäl mig, pga våra otroligt underhållande husdjur.
Jag kollade på lucia.
Jag kollade ut på det fina vädret, blev lite kär i naturen, orkade inte gå ut och knäppte istället kort på härligheten genom fönstret. Det blev väll.. Sådär.
Men det var iallafall ett litet försök till kreativitet, och snäll som jag är tänker jag dela med mig av den vackra lördagen.
Enjoy.

  












Vääldigt kreativt om jag får säga det själv.
Ni är otroligt dåliga på att kommentera, men nu kan ni ju alltid kommentera mina sagolikt vackra bilder!
Jag väntar med spänning..


Kommentarer
Postat av: josse palm

aldrig nånsin ever skådat några vackare bilder!!!;)

2008-12-16 @ 15:41:02
Postat av: Sophia

ni skulle inte kunna dela med er lite av er fina snö?

puss

2008-12-16 @ 22:13:46
URL: http://telenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0