Jullov.

Äntligen.
Äntligen.
Äntligen!
Mitt efterlängtade jullov är äntligen här, och ingen är lyckligare än jag!
Det har vart en ovanligt bra vecka på skolan,
heldag i måndags, ledig tisdag, spela harpan & snurra runt på internet till 11 idag, ledig i morgon, ledig fredag.
Ganska så najs tycker jag. Att få åka hem till härliga härjedalen idag, det grinar jag inte heller över direkt.
Det jag grinar över är 4 inlämningsarbeten.. Som ska lämnas in på fredag.. Som jag inte börjat på ens..
Känns lite halv trist sådär. Jag får helt enkelt kämpa dom första 2 dagarna på detta underbara lov, som kanske kunde ha börjat lite bättre. Om jag, Karin Emelie Herrdin, gjort mina läxor i tid för en gångs skull. Men icke, jag har ja bara haft två månader på mig att göra hantverksorienteringen.. Så det är så dags att börja nu va.
2008-12-19 13.37, då ska det vara klart. Känn ingen press Emelie, ingen press alls..

Nu ska jag försöka hinna packa ihop lite innan Sara kommer och hämtar mig, så är det bara att åka hemmåt sen när jag har fixat slingorna på henne.

Gud är verkligen på min sida idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0