En snygg kväll.



Ni förstår nog vad jag menar.
Han var snygg, hans röst var snygg, hans kostym var snygg, hans hår var snyggt, hans moves var snygga, kyrkan var tillochmed snygg, och jag och Anna var oxå lite snygga. Magnus snyggade ner hela världen, och det var inte direkt något vi grinade över.
Det var helt enkelt en galet snygg kväll.
Jag fick även hans autograf. Den var såklart snygg även den.
Tack Annas pappa för dom 20 pengarna som gjorde det möjligt för mig att få den snygga postern, med den snygga autografen på.


Här var hon lycklig, min lilla Äna banäna.
<3

Kommentarer
Postat av: Josefin

ja de där kan va de bästa som hänt i hennes liv! haha. och kolla påsen som är längst ner i ena hörnet på påsen, de är ju en affär i funäs ju. cooolt va?! haha

2008-12-20 @ 23:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0