110328 -I want you to want me, I need you to need me.

Fan vad lat jag är. Skulle kunna skriva en hel bibel varje dag här, men det orkar jag inte. Meeen, i lördags gjorde jag stylingar på sportringens modeller till Rosa Violen. Det var skitkul, och dom blev jättenöjda. Och snygga. Min lathet hindrar mig från att lägga in bilderna i datorn. Men det kommer väl så småningom.
Well, nu är det sista veckan på praktiken. Känns inte alls bra. Jag vill vara kvar hos Agneta och Lisa föralltid och jämt. Är inte det minsta pepp på att gå i skolan, men däremot jävligt pepp på att ta studenten och slippa eländet för gott sen.
Jag har också kommit på att det bara är skönt att inte "känna" så många i klassen, för då behöver jag inte sakna dom sen och inte heller spilla tårar över dom på studenten. Faaantaastiskt.

Förresten så hände en himla rolig grej sist jag jobbade. En tant frågade mig:
-"Är du i livet?"
-"Ja, det är jag." (En aning förvånad över frågan.)
-"Så det betyder att jag också lever då?"
-"Eeeh, ja det gör du."
-"Jaha"
Och sen var det inte mer med det.
Jag tyckte det var lite roligt. Inte direkt en fråga man får varje dag.
Äh, nu orkar jag inte sitta här och babbla på längre. Blir ju inget vettigt av det hur mycket jag än försöker. Ska bara dela med mig av mitt nya beroende i musikväg: The Hit Nation – I Want You To Want Me
Återkommer när jag har något vettigt (läs: mindre ointressant) att dela med mig av.
Tack och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0