110317 -Solen i ögonen.

Idag är det 64 dagar tills jag åker till Kreta. Det är också 75 dagar tills jag tar studenten.
Idag är jag trött och känner mig som ett tidsfördriv.
Idag är jag kär och känner inte att jag får ut något av det.
Idag har jag praktik. Det är kul.
Idag skiner solen och jag längtar efter sommar.
Idag vet jag inte vad jag ska göra med mitt liv.
Förresten så hatar jag all jävla reklam som visas på TV också. Med undantag för ICA-reklamen. Allra mest hatar jag postal gold-reklamen. Den där dubbade med en blond kille som ser skitlöjlig ut.
Irritationsmoment nummer ett på min lista. Det är ganska bra gjort. För jag blir fan irriterad på det mesta.

I helgen är det snöyra i Härdal
och jag vill dit. Men jag tänker inte åka själv. Så jag hoppas att mannen i mitt liv som säger kanske åt allt ska ta sitt förnuft till fånga och föja med.
Även fast han inte vill vara mannen i mitt liv. Det är han ändå. Vare sig han vill eller inte.
Tack och adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0