110301 -Just ja..



Jag har ju fått min fina fina studentmössa. Jag ser skittöntig ut i den. Tur alla kommer vara så himla fulla de gånger jag ska ha den på mig. För då kommer ingen riktigt kunna fokusera på hur jäkla töntig jag ser ut. Sen kommer jag vara full själv också. Och när jag är full känner jag mig, av någon underlig anledning, skitsnygg. Men så är det inte. Jag har sett bildbevis. Huuu huuu..
Äh, man tar bara studenten en gång. Så det är nog okej att se skittöntig ut de veckorna.

På salongen rullar allt på och det är kanonkul. Jag har haft kunder nästan varje dag. Trivs jättebra. Idag fixade Lisa och Agneta min groteska utväxt också. Det var skönt. Sen tyckte dom att mitt naturliga fall i håret var vackert. Att jag skulle vara stolt över det och aldrig mer platta det. Någonsin. Typ.
Jag höll inte med. Jag ser ut som ett troll när jag inte plattat håret. Inget skämt. Det är många i min bekantskapskrets som inte ens vet att mitt hår är lockigt. Snacka om att inte visa sitt rätta jag alltså..
Men, nu ser jag inte skallig ut längre iallafall. Ljusblond utväxt på knallrött hår är inte en helt snygg kombo. Faktiskt.
Jag skulle skriva något jävligt kul, men det har jag glömt nu. Skitliv.
Tack och adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0