110624 -Sommartider.

Imorgon är det midsommarafton. Och det regnar.
Ja, vad ska man säga? Det är ju dumt att bryta traditionerna.

Imorse (eller mitt på dagen, det är som man vill..) vaknade jag kvart över elva. Alltså KVART ÖVER ELVA. Jag har inte sovit så länge sen jag var 14 tror jag. Kan även tillägga att jag blev väckt av telefonen då. Så hade Frida inte ringt så hade jag säkert sovit två timmar till.
Jag blev helt jävla chockad när jag kollade på klockan. Sova bort en hel dag sådär liksom. Men antar att det lätt kan bli så om man ska vara ute och leka på nätterna.. Men kul var det. Trots att Mikaaaal var full och sprang halvnaken på golfbanan med en såndär flagga i munnen. Det är vid tillfällen som det jag låtsas att jag egentligen inte känner honom och bara råkar befinna mig på fel plats vid fel tidpunkt.
Och på tal om konstiga saker så var det ett sjukt program på 5an ikväll. Det handlade om karlar som blir sexuellt upphetsade av bilar. Dom hade aldrig varit intresserade av eller haft sex med en människa. En av dom hade även haft "sex" med en helikopter. Det var... Intressant..
Jag dog lite. Men bara lite.
Nu tänker jag sova så jag ska orka vara full imorgon. Jag är ju tyvärr inte mer än svensk och tar därmed alla tillfällen jag får till att dricka alkohol. Midsommarafton är ett sånt tillfälle. Att jag ska upp och jobba dagen efter är inget vi behöver prata högt om.

Tack och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0