110131 -New love?

Jag, Karin Emelie Herrdin, lovade mig själv dyrt och heligt att aldrig skaffa en touchtelefon. Speciellt inte en iphone. Och vad händer?
Jo, först köper jag en jävla samsung med touch bara för att den var fin. Sen skaffar lillasyster en iphone och jag blir avundsjuk. Detta resulterade givetvis i att jag idag beställde en jävla iphone.
Skjut mig? Någon?
Nähä.

Det jag undrar mest nu är: Kommer jag att bli galen? Kommer jag ångra mig?
Jag är liksom uppbunden på det här i 2 lååånga år nu. Ingen återvändo.
Snacka om att vara impulsiv alltså.
Hjälp?

Kommentarer
Postat av: Frida

skitunge! :( ring mig någon gång, du har väl inte glömt lilla mig? :( Gör det, och JAG ska SVARA :) <3

2011-02-02 @ 09:00:47
Postat av: Karro M

Du kommer inte ångra dig :) världens bästa köp enligt mig och många andra jag känner!! Som en minidator, man kan göra allt på den och framförallt blir bussresorna mycket roligare!! Dock så måste man ladda den varje dag om man använder den flitigt.. Men annars så kommer du verkligen inte ångra dig!! :)

2011-02-21 @ 19:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0