110130 -Home, sweet home.

Jag är i Sveg. Jag är glad. Sveg gör mig glad.
Det förvirrar mig en smula. För några år sen hade jag aldrig kunnat tro att den känslan var möjlig. Men uppenbarligen går det att vara lycklig i Sveg. Hur otroligt det än låter..
Fredagen bjöd på festligheter med fina vänner. Fantastiskt roligt.
Igår försökte jag och lillasyster att baka semlor. Jennie dödade jästen med alldeles för varm mjölk, vilket resulterade i att degen inte jäste. Det gick åt helvete alltså. Precis som vanligt och ingen är förvånad.
Och bara för att vi är så envisa så ska vi ge det ett nytt försök idag.
Önska oss lycka till vettja. Kan behövas. Oddsen för att vi ska lyckas är ungefär lika med noll.

Förresten så skulle det vara skönt att få radera historiken i livet och börja om på noll. Jag hatar att bestämma mig för saker och ting. Jag hatar att välja också. Och nu måste jag verkligen ta tag i mitt liv och bestämma mig för om det här är värt det eller inte. Hemskt jobbigt.
Någon frivillig som kan reda ut det här åt mig kanske? Du får en puss till påsk, lovar.
Svårt att motstå.. Kom igen nu!

Jag skulle skriva något jävligt roligt som jag funderat på hela helgen. Men det har jag glömt.
Tack och adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0