110124 -Faaaail.

Skolfoto är aldrig någon trevlig historia. Speciellt inte dessa enskilda foton.
Men bara för att jag blir kallad mes för att jag inte vågar visa dem så ska ni fan få se.
Enjoy, men skratta inte ihjäl er. Hade meningen med detta varit oseriösa bilder så hade det varit okej, men nu är ju fallet inte sånt.


Jag och Jenny gillar att gilla varandra.


Failbild. Men Jenny är söööt!


Sedär, nästan ett litet leende..


And BIG SMILE! Bildbevis för att jag faktiskt kan le. Till alla er som tvivlat.
Tacka kan ni göra senare.
Och ja, jag har rött hår. Kul va?!

Kommentarer
Postat av: Kusiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin

rött hår? det har jag inte märkt duuue!

2011-01-24 @ 22:27:47
URL: http://johannajazmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0