110123 -Idag...

...Har jag hosta. Det gör ont i bröstet. Det känns också som att jag ska kräkas. Inte en helt okej känsla.
...Är jag jävligt less på att vänta. Undra hur många år av våra liv vi egentligen slösar bort genom att vänta? Måste vara en hel del.. Känns just nu som att jag har väntat forever and ever. Lång tid alltså.
...Funderar jag starkt över att ge blanka fa-a-a-an i det här och gå vidare med mitt liv. Men det kan jag inte. För du är som knark och jag får inte nog.
...Har jag ont i näsan. Det gör ont. Och det gör mig arg.
...Är jag trött. Men kan inte sova. Underbart.
...Hatar jag att det är måndag i morgon. Förklaring känns onödig.
...Är jag galet irriterad på min touch-mobil. Ångrar lite att jag köpte den och funderar på att byta tillbaka till min gamla sony ericson.
...Är jag hemskt opepp på att ta studenten med min klass. Baaaaad feeling. Också sjukt opepp på 100-dagars i stan. Vem ska jag vara med liksom? Det är inte helt coolt att gå ut själv.
...Tänker jag ligga i min soffa HELA dagen och inte röra mig en millimeter. Skidskytte ska jag kolla på också. Och Sex and the City. Sen ska jag hålla tummarna för att någon lagar mat åt mig.
...Är jag jävligt fundersam och undrar vad jag ska göra med mitt liv. Kommer dock inte fram till något vettigt..
...Börjar jag grina om någon är elak mot mig eller tar bort mig som vän på facebook. Jag är faktiskt rolig. Jätterolig. Förstår inte varför inte fler kommer underfun med det. Buhu-buhu-buhu. Cry me a river..
...Borde jag gå brorundan. Minst 5 gånger. Men det har jag ingen ork till.
...Är jag kär i en låt. En skånsk låt. Skjut mig i huvudet? Någon?
Länk: Familjen – Det Var Jag

Slutsats: Mitt liv suger.
Tack och adjö.


Kommentarer
Postat av: Karolina

den låten är ju asbra!=)

2011-01-23 @ 22:36:52
URL: http://princessoats.blogg.se/
Postat av: Anonym

Börja prata med människor i klassen ska du se att studenten kommer bli oförglömlig!

2011-01-24 @ 01:06:23
Postat av: frida

du ska ju vara med mig! :( kommer ju va tråkigt annars, vi tar ju studenten va fan!

2011-01-25 @ 09:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0