110123 -Dag 5, 6 män jag tycker är ursnygga.

1. Zlatan Ibrahimovic.
Det finns ingen vackrare man.
Han är lång, mörk, vältränad, har fina ögon och är grym på fotboll. Vad mer kan man begära av en man!?



2. Håkan Hellström.
Min blivande man. Fruktansvärt vacker. Sjunger vackert gör han också.
Sen kan jag erkänna att jag är liiiite svag för män i hatt..



3. Pete Doherty.
Knarkad och förstörd, visst. Men snygg? Oja!
Även här en hatt.. Mums.



4. Brad Pitt.
Galet gubbsnygg. Nästan så han personifierar snygghet.



5. Mads Mikkelsen.
Alltså.. Raaaaawr. Jag dör lite.



6. Adam Brody.
Största anledningen till att kolla på O.C. Vilken skönhet.



Alla bilder är från google. Såklart.
Har inte riktigt fattat det där med om man får kopiera eller inte. Så nu gjorde jag det ändå.
Bara för att alla ska få njuta lite av dessa snyggingar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0