110122 -Paranoiiiiaaaa...

Jag är paranoid. Helt på riktigt.
Vet ni inte vad det är så står det på wikipedia.

Bevis för att jag faktiskt är paranoid:
-När någon tar bort mig som vän på facebook tror jag direkt att den människan hatar mig.
Sen blir jag nästan lite gråtfärdig.
-Om någon inte svarar på msn eller sms så tror jag direkt att personen ifråga är sur på mig. Sen funderar jag en stund på vad jag sagt/gjort fel. Men samtidigt vet jag att jag inte gjort något fel.
-Jag är helt övertygad om att alla som tittar snett (eller inte snett..) på mig hatar mig, eller har hört något som inte är sant om mig, eller att den tycker att jag är ful.. Etc etc etc.. Tanken på att någon kollar på mig för att jag har en fin jacka eller så har dock aldrig slagit mig..
-Om ingen gillar min staus på facebook känner jag mig korkad. Fastän jag vet att jag egentligen är jävligt smart..
-Jag är övertygad om att de flesta i min klass avskyr mig och inte ens skulle märka om jag hoppade av.
-Varje gång någon säger något snällt eller fint till mig tror jag direkt att dom bara jävlas med mig. Precis samma om någon jag inte riktigt känner lägger till mig på facebook, då är jag övertygad om att denna någon bara vill håna mig eller liknande.
-Varje gång jag får ont någonstans så är jag övertygad om att jag har cancer och kommer dö ung.
-Jag tror också att mina vänner pratar om mig när jag inte är med.
Och att det inte är positiva saker som nämns då.
-Om någon jag haft kontakt med, eller om någon jag vet kollat min blogg eller facebook skriver ett negativt blogginlägg efteråt, då är jag övertygad om att allt det negativa handlar om mig.
Typ att den personen tycker att jag är en hora, eller att jag är korkad.

Ja, ni ser. Jag är inte frisk någonstans. Men jag knarkar inte. Bara så att alla vet det.
Jag bara är paranoid av naturen. Född sån liksom.
Och samtidigt som jag tror mig veta allt detta, så vet jag också att det är så jävla knäppt.
Det blev många "övertygad" och "tror" i det här inlägget, men det är så det är.

Förresten, ta inte allt så jäkla allvarligt. Salta liiiiiite liksom..

Kommentarer
Postat av: fanny

Men emsan! Jag skulle absolut märka. Dock känns de inte som om du bryr dig inte om oss andra heller.. Du är ju så jäkla tyst och du vet ju att vår klass är en väldigt pratande klass.. känns jobbigt att du skriver sånt här istället för att säga det till någon istället! fööör i dont hate you U know! :) / fannybanan i fra08

2011-01-23 @ 11:38:47
URL: http://fannyannamaria.blogg.se/
Postat av: frida

nu blev jag lite arg på dej. skulle aldrig prata illa om dej bakom din rygg. vad ser du mig för typ av vän när du kan tro något sånt? orka bry sig om vad folk tycker, ödsla energi på något annat.

2011-01-25 @ 09:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0