110113 -Dag 2, 9 saker om mig själv.

1. Jag är totalt jävla värdelös på att laga mat. Oh god, jag kommer aldrig bli gift..
2. Jag har en hemsk fobi mot svarta strumpor. Jag klarar verkligen inte av det. Alls. Oklart varför..
3. Jag läser mina egna blogginlägg och skrattar för att jag är så himla rolig. Förstår inte varför ingen annan har upptäckt det..
4. Jag kan vara en riktig bitch när folk är otrevliga mot mig. Och när någon väcker mig. Och när jag är hungrig. Och när... Ja..
5. Jag är en riktig mys-människa som skulle kunna ligga och kramas en hel dag utan att få ångest.
6. Mina vänner tycker att jag blir en väldigt djup och sentimental människa när jag druckit för mycket alkohol. Vilket kan stämma.. Men med lagom mycket alkohol i kroppen är jag bara jävligt rolig.
7. Killar som spelar gitarr är det absolut sexigaste som finns enligt mig. Speciellt om killen i fråga kan spela en kentlåt. Jag blir såld. Direkt.
8. Jag har aldrig spytt varken på fyllan eller bakfyllan. Kan inte få magsjuka heller.. Rätt skönt.
9. Jag blir nervklen när folk inte svarar på sms, msn eller när jag ringer. Jag är så paranoid så jag tror att människan i fråga tycker att jag är dryg och hatar mig. Bara för att den inte svarar. Sök hjälp kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0