110109 -Så mycket skönare så.

Efter en fylla som varat i två dagar så känner jag mig sådär halvpigg. Har även haft samma smink i FYRA dagar. Jag kan lova att jag har haft betydligt snyggare dagar. När jag tvättade bort det nyss var det typ det skönaste jag har gjort. Någonsin.
Men så blir det när man inte sover hemma om nätterna. Och när man är alldeles för lat för att ta bort det gamla innan det nya åker på. Veeeeery nice!
Fredagen på mysen var ganska intressant. När jag, Angelica och Ida anlände strax innan 00.00 så fanns där 13 personer och 2 poliser. Lite folk för att vara så sent, och ungefär 3 poliser för mycket för att vara Sveg. Blev ganska roligt tillslut ändå. Och jag fick verkligen bekräftat för mig att vissa människor ska man inte lita allt för mycket på. Intressant.
Igår tvingade jag ner mig själv på ica och handlade chips, dipp, popcorn och micropizza. Var helt inställd på att ligga i soffan och äta upp mig några kilo.. Men tji fick jag. Hann äta halva pizzan innan Anna Svensson ringde och tyckte att jag skulle komma på fest. Svag som jag är så var jag inte sen att banga på den idén. Bättrade på min då 3 dagar gamla make up och stack iväg. Det var trevligt. Och jag lyckades bli askalas på 4 öl och en grogg. Misstänker att fredagens fylla spökade lite där. Eller så var groggen jävligt stark.
Antar att jag mår lite som jag förtjänar idag. Inte helt sugen på att åka till Östersund 05.55 imorgon heller om jag ska vara ärlig.
Jag borde sova. Så det tänker jag göra.
Tack och godnatt.

Kungers – Drömfabriken -Skönare låt.

Kommentarer
Postat av: Fanny Jäderfeldt

Men du, vi börjar väl efter lunch =D Då kan du väl ta en senare buss? ^^

2011-01-09 @ 23:14:10
URL: http://fannyjaderfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0