110107 -Jag kan få dig när du vill.

Life is a bitch. Verkligen.
Jag gillar inte människor och önskar att jag var en katt. Människor krånglar till allt så förbannat. Säger en sak men menar en annan. Ljuger och hittar på egna versioner av sanningen hit och dit. Jag blir galen. Helt ärligt.
Har väldigt svårt att tro att katter håller på så mot varandra.

Inatt kollade jag på The Green Mile. Jävla grinfilm alltså.. Har nog aldrig grinat så mycket till en film någon gång. Usch och fy. Den tänker jag inte se igen, trots att den var himla bra.
Idag har varit en jävla grin-dag. Jag grinar till musiken jag lyssnar på, jag grinar till mina tankar och jag grinar till det jag gör. Nu tänker jag sluta grina och vara full istället.
Tack och adjö.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha! det var kaos! :) MEN det har växt ut igen!

2011-01-08 @ 01:54:51
URL: http://telenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0