110105 -Andra behöver sova en natt, men för oss räcker det lätt med en kvart.

Kusin Johanna sov hos mig inatt. Vi kollade på O.C, åt pizza, åt godis, skrattade, snusade lite mer än nödvändigt, retade gallfeber på min lillasyster och sen skedade vi i min säng under samma täcke. Hemskt givande. Och framförallt mysigt. Dock känns det väldigt konstigt att skeda med en tjej. Allt är så väldigt.. Lent.. Inga håriga ben liksom. Sen är det himla mjukt också. Speciellt Johanna. Hon är precis som ett litet gosedjur.
Ett gosedjur som pratar lite för mycket om allt och ingenting när det är sovdags. Inatt hade vi en låååång konversation om magsjuka och mensvärk, samt spyor av andra orsaker. Johanna babblade på och jag försökte somna med en stor jävla bettskena i käften. Jag kunde inte bry mig mer.
Efter att ha lyssnat på iprincip alla historier om hennes spyor genom livet så bad jag henne hålla käften. Det finns ingenting, alltså INGENTING som gör mig så irriterad som att hållas vaken mot min vilja. Är jag trött så blir jag en riktig bitch om någon håller mig vaken genom att prata, kolla på TV med högre volym än absolut lägsta, peta på mig (DÖÖÖÖÖÖÖ!), snarka eller bara låta på annat sätt.
Jag kan inte hantera det. Alls. Försöker behärska mig för att inte skrämma slag på den stackaren som gör något av detta, men det är fan inte lätt.
Och inte nog med, imorse väckte hon mig halv åtta. HALV ÅTTA! Ett under att ingen dog alltså.. Upptäckte även att hon har rivit mig under ögat inatt. Så jävla oskönt gjort.

Kommentarer
Postat av: Johanna

men hörredudu, du babblade på om dina spyor du med. Försök fan inte här nu va! ;) Haha, sen om snarkningar ska inte du ha någon talan. Alls. För oj, du vet hur man gör kvinna!

2011-01-07 @ 18:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0