110222 -Här kommer lyckan..

Jag har så fruktansvärt mycket som jag vill skriva nu. Men jag tänker låta bli det. För det jag vill skriva riktar sig bara mot en människa och är inte trevligt. Och jag är ju trevlig egentligen. Så vi skippar det. Okej?
Jag har iallafall vaknat ur nån sorts kärleksdvala och fått se allt ur en annan vinkel. En mycket dålig vinkel. Blir fan arg på mig själv för att jag varit så svag och trångsynt. Nu är det slut med det.
Jag ska bli lycklig på egen hand. Och det känns så jävla bra. Eller, just nu är det tungt. Men jag vet att det kommer bli bra sen. I längden kommer det bli awesome!

Jag har också än en gång skaffat mig en ny plan för mitt liv. Jag ska ge fan i att bli vuxen och skaffa tio barn istället. Jag ska leva på bidrag och medverka i familjen annorlunda. Då får man säkert pengar. Sen blir man b-kändis på köpet också. Jag behöver inte vara vuxen heller eftersom att jag kommer spendera hela dagarna med en massa ungar.
Om ungarna blir dryga ska jag låsa in dom i min isolerade källare (som jag absolut ska ha i mitt hus som jag också absolut ska ha). Då slipper jag höra dom. Vet en fin karl som skulle fundera över om han ville vara pappa till alla ungarna. Hoppas han funderar i rätt banor. Han spelar inte wow eller everquest heller. Fantastiskt tycker jag. Om någon av mina ungar börjar med sån skit så tänker jag sälja ungen i fråga på ICA för 5 kronor. Alternativt skänka bort den.
Tack och adjö.

Kommentarer
Postat av: Karolina

det är bra, det är bara att kämpa! det här klarar du!

2011-02-22 @ 20:57:31
URL: http://princessoats.blogg.se/
Postat av: Frida

Woho! <3

2011-02-23 @ 09:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0