110208 -Alrighty..

Min iPhone har anlänt. Jag får inte igång fanskapet. Varför, VARFÖR ska det vara ett mindre SIM-kort i den för? VARFÖR måste halebop aktivera det åt mig? VARFÖR svarar inte halebops kundtjänst?!
Jag blir nervklen. Inget skämt. Jag vill ju leka med den här grejen NU, inte sen. Gaaah.
Snacka om i-landsproblem..
Idag har jag varit hos optikern och provat ut linser också. Mina ögon svider. Jäkla påhitt.. Att ta ur linser är inte lätt. Värsta kärnfysiken. Hemskt irriterande. Men det ska bli hemskt trevligt att se världen lite klarare.
Och jo, jag har glasögon. Men jag tycker bara dom är ivägen. Just därför använder jag dom inte. Fastän jag verkligen borde. Ännu ett i-landsproblem.
Jag har massa fler saker jag vill bitcha om också, men jag vill inte verka mer som en bitterfitta än vad jag redan gör. Så jag tar det en annan gång.
Tack och adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0