110203 -Från kylan in i värmen.

Mina dagar betsår just nu av praktik. och det kommer dom fortsätta med i 8 veckor framöver. Det är så himla roligt! De få kunder jag hunnit med dessa dagar har tillsynes varit supernöjda. Det resulterar i en ännu nöjdare frisör. Win-win situation. Sovmorgon fram till kvart över nio varje morgon är inte heller fel.
Som jävligt morgontrött människa så är varje minut helig för mig. Löööv it.

Jag väntar också på den där jäkla iphonen.. Men den har inte ens blivit skickad än. Skitliv. Vänta är ungefär typ det värsta jag vet i hela världen. Vill jag ha något så vill jag ha det NU, inte sen. Jag hinner säkert ångra mig innan den där prylen har hittat hem till mig. Ännu mera skitliv.

Min nygammla kärlek försvinner över helgen och det suger det med.
Men lite bra kändes det när den där kärleken nämnde mig som flickvän, isch, idag. Jag trodde aldrig jag skulle bli kallad flickvän igen. Ischet lyssnade jag inte så överdrivet hårt på. Just ordet flickvän kändes mycket viktigare. Vad fantastiskt. Är ju inte bättre än att jag blir lite lycklig här va.
Återstår att se hur länge den lyckan varar.
Och förresten så skiter jag fullständigt i att folk tycker att jag är dum i huvudet som väljer som jag gör. Det är mitt liv, så jag bestämmer. Det är även jag som blir sårad, om det nu skulle bli så, och ingen annan. Så det är inget att hänga upp sig på.
Sköt era liv så sköter jag mitt. Enkelt och bra.
Tack och adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0