110418 -Livsstatus.



Lite så känner jag i omgångar hela dagarna. Det går upp, och sen så går det ner. Sen går det upp.. Och ner.. Ja, ni fattar.

Annars då?
Jo, jag har börjat skolan igen.
Köpt en bil.
Klämt sönder vänstra långfingret i en dörr (kommer bli sjukt snyggt att vara nagellös där till studenten och allt.)
Nyss såg jag Paranormal Activity 2, jag fick hjärnblödning och hjärtinfarkt på samma gång.
Sen har jag fått reda på att jag är på Kreta när vi ska göra vårat delprov till gesällen, och hon som är ansvarig för det varken svarar eller ringer upp. Just my luck.
Jag har massa mer klag på lager, men det spar jag tills imorgon. Eller en annan dag.
Ni måste ju ha något att längta efter.
Förresten så hatar jag falukorv också. Speciellt ungsstekt med massa bostongurka och äckel. Äter hellre både blodpudding och lever på samma gång.

Tack och hej.


Kommentarer
Postat av: linn

men blodpudding är ju bland det godaste som finns :o

2011-04-19 @ 16:08:03
URL: http://linnjonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0