101221 -Dag 20, den här månaden..

..Är det julafton.
..Har det redan hänt en massa konstiga saker som gör mig otroligt förvirrad.
..Har jag nästan blivit mig själv igen.
..Har jag varit full några gånger. Det var kul.
..Har jag skrattat en jävla massa. Åt allt. Och ingenting med för den delen.
..Har jag lyssnat på bra musik. Kärlek.
..Har jag skaffat mig en bettskena. Jag hatar den redan. Efter en dag..
Och nu är den här månaden snart slut. Jag har gjort en massa mer också, men orkar inte riktigt tänka nu. Det är säkert inget viktigt eller intressant ändå. Inte för att det jag skrev ovan är det heller egentligen.. Men jag måste ju skriva något.
Känns som att den här månaden som började på sämsta tänkbara jävla sätt kan få ett relativt bra slut iallafall. Hoppas på en fantastisk nyårsafton med fina vänner och mycket alkohol. Skål!

Kommentarer
Postat av: Angelica - Så mycket bättre!

ja men det löste sig och nu är hon på fötter igen :)

2010-12-21 @ 19:02:01
URL: http://angelicaeriksson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0