101217 -Dag 15, mina drömmar.

Jag drömmer om att gifta mig med Zlatan (eventuellt någon annan rik snygging), bli världens bästa frisör, öppna nån sorts salong innehållande frisör, naglar och smink. Sen drömmer jag om att bli helt ekonomiskt oberoende, bo i ett stort fint hus som jag får inreda som jag vill, och att ha en personlig stylist som gör mig snygg varje morgon utan att jag behöver tänka själv överhuvudtaget.
Men, detta är som sagt bara drömmar. Fast vem vet. Om man vill något riktigt mycket så kanske det går.
Det finns en sak till jag drömmer om också, inte bara önskedrömmer, utan drömmer om varje jävla natt.. Något fint och något underbart jag haft men aldrig kommer få igen. Men vad det är, det är det bara jag som vet.

Blogg.se ville inte sammarbeta med mig igår. Därför kommer det här lite sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0