101213 -Dag 12, i min handväska.



Jag vände upp och ner på min handväska, eller rättare sagt axelväska, och hittade allt detta. Blev lite förundrad själv över vad jag bär med mig för onödigt skit vareviga dag. Lite svårt att se kanske, så jag ska tala om vad allt är. Börjar i vänstra hörnet.
-En "känslodagbok", eftersom att jag bär på många känslor just nu och ibland behöver skriva ner dem.
-En kofta. Man vet aldrig när det kan bli för kallt liksom, lika bra att vara på den säkra sidan..
-Plånbok. Kan ju vara bra att ha ibland.
-Ett halvt headset.
-Sminkväska. Onödigt att bära runt på då jag använder 3 grejer som finns i den..
-Ännu ett halvt headset.
-Sminkbortagningsservetter. (Sjukt långt ord för en så simpel sak..)
-Penna som knappt funkar.
-Kalender som jag glömmer skriva viktiga saker i.
-En jävla massa småpengar. Även 50-öringar. Ännu en onödig vikt..
-Tre gamla kvitton.
-Kuvert med mormors pengar som jag hämtade på remonthagen idag.
-Armband till gymentrén och storsjöbadet. Används inte allt för ofta..
-Stämpelkort till gymmet, innehållande hela FYRA stämplar.
-Handkräm. Ett av mina stora beroenden här i livet.
-Två tomma tampongaskar. Väääldigt användbara. Eller så näe..
-Glasögonfodral med glasögon jag glömmer använda i.
-Nå läppklet. Mitt absolut största beroende ever. Jag får helt ärligt panik om jag råkar vara utan. Sök hjälp..?
-Andra halvan till den första halvan headset. Oklart varför de inte sitter ihop.
-Två P-pillerkartor. En som är slut och en under användning.
-Kork till hårspray. Var själva flaskan är vet jag tyvärr inte.
-Och sist, lillasysters USB-minne.

Kan även tilläggas att det brukar vara en dator nertryckt i det där också. Ingen lättviktare till väska direkt.
Antar att detta var väldigt intressant information.

Pjuuuh, det var fem dagar på en dag. Jag är fruktansvärt produktiv idag alltså.

Kommentarer
Postat av: jennie

jahaja, där är ju mitt headset jag har letat efter ?

2010-12-14 @ 16:03:11
URL: http://jennieherrdin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0