101213 -Dag 11, mina syskon.

Jag har två systrar, en hel och en halv.



Detta här är då den hela systern. Jennie. Många säger att hon är en exakt kopia av mig (till utseendet då, verkligen inte på sättet att bete sig..) Jag håller inte med. Hon har precis fyllt fjorton och kan verkligen placeras under titeln fjortis. Hon skriker, svär, gnäller, skrattar för mycket, är allmänt högljud och fruktansvärt jobbig. Vi går inte ihop alls. Verkligen inte. Vi bråkar och slår typ ihjäl varandra för jämnan. Men, ibland går det faktiskt att prata med människan. Och vi kan ha ganska kul ihop ibland. Även om vi låtsas att vi hatar varandra så är det inte så.
Lilla pussunge!



Och här är halvsystern. Julia. Hon är söt, glad och ser upp till mig. Hon tycker att Jennie är dum och att jag är världens bästa storasyster. Jag tycker om henne med. Jämt. Hon ritar teckningar till mig och låter mig kolla på hennes små figurer med stora huvuden som hon samlar på. Typ littles petshop, eller något sånt.
Vi har aldrig varit osams. Det kan möjligtvis bero på den 11års stora ålderskillnaden.. Men vad vet man?
Gounge!

Kommentarer
Postat av: jennie

fjortis ? nääe.



btw, snygg bild! NOT, hahaa.

2010-12-14 @ 15:57:52
URL: http://jennieherrdin.blogg.se/
Postat av: lillasyster julia

Nu har jag fler petchop. kanske en ny bild att ge dej:)

2012-08-09 @ 18:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0