090928 -Hjärtsnörp.

Idol ger mig helt ärligt det. Hjärtsnörp. Det är helt galet.
Har nu suttit på helspänn i flera timmar bara för att få höra att denne fantastiske Calle går vidare. Han är underbar. Och som vanligt är jag helt jävla såld.
Att Jon gick vidare han med är inte heller fy skam. Han är också fantastiskt. Nog är han lite smått retarded kan tyckas, men rösten.. Raaaawr!
Sen har vi ju också Nicklas. Han är ett enda stort raaaawr hela karln'!
Jag är kär. I dom alla tre. Man kan säga att jag har ett litet problem nu. Om inte annat så känner jag mig rätt så delad.
Hjärtsnörp var det ja..
Men jaja, Calle gick vidare och ingen är lyckligare än jag. Nu kan jag fortsätta kolla på idol ett tag till. Tur. Vet inte riktigt vad jag skulle göra annars faktsikt.

Förövrigt vann mitt älskade luleå över linköping idag. Även det lite smått fantastiskt.
Jag tror stenhårt på SM-guld den här säsongen.
Den som säger emot får spö. Okej?

Nä, färdig babblat för idag. Nu ska jag sova, även fast jag är ledig imorgon. Inte alls likt mig. Men iofs har jag vart vaken sen 05.00 imorse, så jag får vara trött. Det får jag faktiskt.



                                                                                                                                             Puss & godnatt.


Kommentarer
Postat av: Johanna Jonasson

Calle Calle Calle! :D

2009-10-04 @ 14:38:16
URL: http://johannajazmine.blogg.se/
Postat av: Fanny

Den har jag hört på ljudbok^^

2009-10-04 @ 22:29:02
URL: http://fannyjaderfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0