091127 - Home, sweet home.

Hej, jag har fortafande inget att skriva om.
Eller ja, det har väl egentligen hänt rätt mycket under min inaktiva period. Men mitt mobila bredband har sagt upp sig helt och hållet, så jag har vart utan internet hela veckan.
Så, en kort sammanfattning kan jag väl bjuda på då:
-Praktiken är slut och första skolveckan har vart helt otroligt jävla långsam.
-Jag har julpyntat. Äntligen. Egentligen ville jag göra det redan i oktober, men nånstans måste man ju faktiskt dra en gräns..
-Och ja, jag är nog lite kär. Hjälp.

Förresten stör jag mig något otrolig på människor som leker storbloggare fast dom i själva fallet har ungefär 10 besökare/dag. Men nog är det lite roligt allt. Jag skrattar då gott varenda gång.
Fasiken vad länge jag kommer leva alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0