091106 -Än finns det tusentals tårar kvar.



Idag idag idag!
Äntligen. Men jag måste vänta tills imorgon, då Anna kommer hem. Eftersom hon så snällt fick kila ner på stan idag och köpa ut den åt mig. Min boyfriend är så bäst.
Jag längtar verkligen som en tok tills imorgon då jag äntligen får lyssna, njuta, lyssna lite till och förmodligen gråta en skvätt. Underbara fantastiska kent.

Förtsa praktikveckan är nu avklarad. Fruktansvärt roligt har det varit.
Jag har haft fyra kunder, varav två var barn. Små barn. När jag fick veta det höll jag seriöst på att svimma. Barn i allmänhet brukar nämligen inte vara sådär överdrivet förtjusta i att klippa sig, så jag förväntade mig iprincip blod, svett och tårar.
Men tji fick jag. Inte ett pip. Jag var i chock. En lycko-chock.
Jag har också hunnit med att bli riktigt jävla förbannad på permanentspolar som inte vill sitta på plats. Permanent är SÅ inte min grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0