090706 -Sommaren är kort.

Det mesta regnar bort.

Nja, det har ju varit riktiga kanon dagar nu. Men dom har jag missat, och jag är fortfarande precis lika blek som i julas. Inte mycket till förändring på pigmentskalan här inte.
Med min tur gissar jag på att solen nu har gått och gömt sig forever. Jag kommer aldrig mer i hela mitt liv bli brun. Tråkigt, men sant.
Halva sommaren har snart gått, och både p&l och björnfesten är avklarade. Nu väntar härdalsyran & storsjöyran. Härdalsyran känns viktigast. Storsjöyran är mest bara ett litet tidsfördriv som jag egentligen inte har något behov av att åka på. Men vad gör man inte för lite fun?
Btw så vill inte min trevliga peace&love förkylning släppa. Den snarare uppgraderar sig för varje dag som går. Snart har jag nog svininfluensan.

Kommentarer
Postat av: Ida

jag har nog också svininfluensan snart :( Bajs på att vara förkyld,! och jag har nog ont i munnen med! hahah..

2009-07-06 @ 14:04:20
URL: http://idahedin.blogg.se/
Postat av: fröken jonasson

Sv: haha, killfötter är skitäckliga, tjejfötter är iallafall acceptabla!



joo, jag tror du prövade :o du får skicka den till min telefon när skolan börjar! :D

2009-07-06 @ 14:07:32
URL: http://linnjonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0