090219 -Bra dag för Sverige, dålig dag för Emelie.

Min dag började på sämsta tänkbara sätt, med en försovning.
Jag struntade i restrerande del av engelskalektionen & kollade på skidskyttet istället. Det gick S U V E R Ä N T !
Silver till Sverige och dagen blev genast mycket bättre! Jag satt på helspänn hela jävla tävlingen och var en hårsmån från hjärtinfarkt vid varje skott. Skidskytte är verkligen inte bra för min hälsa!
Kanske gjorde jag fel val till friluftsdagen då, med tanke på att skidskytte var precis det jag valde.. Det kan gå hur fan som helst, fast troligtvis åt helvete. Det visar sig onsdag v.11. Börjar gruva mig redan nu..

Sen fick min mobil fnatt. Jag kan inte ha någon som helst kontakt med omvärlden, även fast telefonen är igång och mottagningen är full. Det står "SIM inaktivt" där operatörsloggan ska vara. Väldigt underligt om ni frågar mig.
Det inaktiva tillståndet har hållt i sig hela dagen. Och ja, jag känner mig fruktansvärt handikappad!
Men men, jag åkte iallafall till skolan efter lunch. Matteprov, hallelujah. Det gick halv bra.
Jenny var snäll och följde mig på stan efter provet. Jag provade jackan, och jag köpte den.
Risken finns att jag lägger upp en bild, men det blir vid ett senare tillfälle. Om det nu blir något alls.
Nu börjar halsen göra ont igen, och kroppen känns som en geléråtta. Hoppas inte det är en halsinfektion igen.
Imorgon åker jag hem, och det ska bli så skönt. Inga sovmornar dock, skidskyttet börjar ju kl 9 både fredag & lördag..
Gud vilken nörd jag är!
Men what evva, snöyran på lördag. det kan bli kul.

Nu ska jag sova.
Sweet dreams.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0