090203 -Dagen då pappa fyllde 50.


Nu är han en gammal man, min lilla pappa.

Idag har jag träffat min älskade Anna, det var verkligen välbehövligt! Vi tog en shoppingrunda på stan och sen lagade vi (läs:JAG) mat, korv och stuvade makaroner. En klassiker som alltid går hem. 
På shoppingrundan köpte jag äntligen min efterlängtade "bad hair day" mössa. Så som jag ser ut i huvudet kommer jag ha användning för den vareviga dag, med andra ord ett lyckat köp.
Självklart hittade jag en jacka, som jag bara måste ha.. 1299 pengar, mitt konto gick i botten bara av synen på den prislappen. Mamma var inte heller direkt sugen på att rycka in. Jag kommer nog frysa ihjäl om det inte blir lite vår snart.
Fast fötterna kommer överleva, för jag köpte varma skor för första gången ever igår. Mamma och pappa är rörda av stolthet. Sen kommer man till skolan idag och upptäcker att typ halva klassen har likadana..
Men skitsamma, så länge mina fötter inte fryser så är jag nöjdare än nöjdast!

Jag har även hetsätit en 200g marabo ikväll,
en meningslös fylla nästa fredag på det och jag är back on track!

Nu ska jag återgå till mitt one tree hill tittande.
Jag är som besatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0