091222 -Tidsbrist.

Jag lider verkligen av tidsbrist. Som hårt arbetande och nykär kvinna så är det tydligen jävligt svårt att hitta tid. Det har jag märkt den här veckan. (läs: senaste två dagarna..)
Det har vart hektiskt, men fruktansvärt roligt. Frisöryrket är verkligen fantastiskt roligt. Dock fick jag mig en rejäl prövning idag, fast det fick jag veta först efteråt. Lite elakt. Det var iallafall en frisör från Irak. Han rättade mig hela tiden och jag fattade inte ett jävla dugg. Sen när han säger att han är frisör, då trillade poletten ner.
Jag dog nästan. Men han var tillsynes nöjd och glad. Tack gode gud för det.

Nu räcker tiden inte till igen.. haha.
Men ja, hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0