091219 -Dan före dan före dan före dan före dan...?

Eller va? Wellwell, det är iallafall inte mindre än 5 dagar kvar till självaste julafton. Jag längtar antagligen precis lika mycket som min sjuåriga lillasyster.
Alla julklapparna är inhandlade och inslagna. Tack gode gud för det.
Måndag, Tisdag och Onsdag ska jag agera en hårt arbetande kvinna och infinna mig på Helenas salong. Kan bli roligt såhär i julruchen. Har dock bara två kunder inbokade, så fler kunder skulle inte skada. Just call! 

Imorse ställde jag klockan, enbart för att kliva upp och kolla på skidskyttet. Det fick mig verkligen att betvivla min egen mentala ålder. När en artonåring helt frivilligt kliver upp klockan tio en lördag morgon så måste det vara något fel i tillvekningen.. Herregud alltså.
Men nåväl, min dag har helt enkelt bestått av skidskytte-tittande. Lite nagelmålning har jag också lyckats klämma in där emellan. Min pojkvän målar mina naglar bättre än vad jag själv gör. Det känns inte bra. Inte bra alls faktiskt.
Jag tvivlar lika mycket över min kvinnlighet som över pojkvännens egentliga sexuella läggning..

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, du måste ju nästan vara värre än en tant på sisådär 70år. :D hahaha!

2009-12-19 @ 18:24:34
URL: http://johannajazmne.blogg.se/
Postat av: Michaéla

Nu är jag nyfiken, vem är din pojkvän? =D

2009-12-19 @ 22:22:27
URL: http://michaelarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0